Mc Jung Hee's

Annyeongi ^

Camat Datang!! ke blog saya, memperkenalkan! Mc Jung Hee (bukan nama sebenar) LOL.
Poop!



MukaBuku :)


Mc Jung Hee

Create Your Badge
Cerita Lama La Sangat o_O


get this widget here

Halouww

Nota Ringkas : Kepada yang TERfollow or TERblogwalking or WHATever la, saya nak bagitau yang saya ne jarang online. Jadi harap korang setia menanti 'comeback' saya ek.. Hehee .. Dun't Worry , nanti saya follow u all.. okay

To Che - To Che ^_^

Template: Iwani Johana
Editor:Mc Jung Hee
Other: WeHeartIt Photobucket
Wajah Blog Baru :: Simple Jer
Anyeong?? Gud nite suma??
Malam ne nak post entry ttg wajah baru blog saia . .hehee . .tgok lama2 kt blog,cantik jga ya . .hehee . .bgi saia lah . .ne gara2 xnak kalah ngan org len ne . .akhirnya blog jdi simpleSSs,xnak la buat byk2 . .nti blog semak . .xda la yg nak follow . .follower pun tgok nti mata sakit coz blog saia tlalu semak . .so saia ambik keputusan bt blog paling simple . .
hehee....
(skali tgok lain hari prangai xmaw kalah dtg blik . .hehee . .)
Besokk nak skul da  . .xsabar jmpa kawan2 n genk2 . .hehee . .waduhh . .baru 2 ari xjumpa dah rindu abeess habeesan . .hahaa . .ne lar law tggl kt luar . .stay kt rumah jer . .xpi mana2 pon . .
wei2 . .npknya da t'simpang jauh dri tjuk post saia . .hahahaa . .
k lah . .tgn dha pnat typing . .bubye suma . .:) . .gud nite
p/s: jgn lupa follow blog bru:Mc Queen Love Kpop:n cam besa . .tgglkan link kt shoutbox ..t saia follow blik . .kamsahamnida . .:) 




Older Post | Newer Post