Mc Jung Hee's

Annyeongi ^

Camat Datang!! ke blog saya, memperkenalkan! Mc Jung Hee (bukan nama sebenar) LOL.
Poop!



MukaBuku :)


Mc Jung Hee

Create Your Badge
Cerita Lama La Sangat o_O


get this widget here

Halouww

Nota Ringkas : Kepada yang TERfollow or TERblogwalking or WHATever la, saya nak bagitau yang saya ne jarang online. Jadi harap korang setia menanti 'comeback' saya ek.. Hehee .. Dun't Worry , nanti saya follow u all.. okay

To Che - To Che ^_^

Template: Iwani Johana
Editor:Mc Jung Hee
Other: WeHeartIt Photobucket
Kerasukan!!
Annyeong all?? huhuu . .saia onlne kat skul ne . .
ada satu berita mengejutkan kt skul saia . .menakutkan . .huhuu . .
Sekolah saia kena serangan rasukan saitan!!
takutnyer . .ttiba jer ada org teriak2 kat tgkat atas skul. . . .tengok2 kena rasuk pulak . .wah . .poaling menakutkan,bukan sorang jak . .hampir suma pelajar kena rasuk . .tangan ne menaip pun mengigil,dari tadi lagi . .saia takut lar . .aduhh . .tadi pun saia hampir kena langgar sama org yg kena rasuk . .menakutkan lah . .huhuu . .
pasne nak balik rumah n then buat kerja umah . .pastu pegi sembahyang . .takut hantu 2 ikut saia pg rumah . .huhuu . .
masa pagi2 tadi ramai plajar kna rasuk,ada yg teriak2,ada yg nak lari,ada yg mnangis . . . .saia pun takut nak tgok . .mngigigl satu badan . .nasib baik ada ustaz dtg halau saitan2 2 kt badan dorg . .cian saia tgok . .
ntah napa tahun ne ttiba pulak ada kes cam gitu . .thn2 yg sebelumnya xda pun kes2 kerasukan ne . .
huhuu . .k lah . .ne jak post tuk ari ne . . 
kamsahamnida :)


Older Post | Newer Post