Mc Jung Hee's

Annyeongi ^

Camat Datang!! ke blog saya, memperkenalkan! Mc Jung Hee (bukan nama sebenar) LOL.
Poop!



MukaBuku :)


Mc Jung Hee

Create Your Badge
Cerita Lama La Sangat o_O


get this widget here

Halouww

Nota Ringkas : Kepada yang TERfollow or TERblogwalking or WHATever la, saya nak bagitau yang saya ne jarang online. Jadi harap korang setia menanti 'comeback' saya ek.. Hehee .. Dun't Worry , nanti saya follow u all.. okay

To Che - To Che ^_^

Template: Iwani Johana
Editor:Mc Jung Hee
Other: WeHeartIt Photobucket
Just Half Day Left
Anyeong??
Huhuu . . 
Post kali ne adalah peringatan untk skul . . huuhuu . .nmpak nya setengah hari lagi masa cuti . .pastu habess,smbung skul sdh . 
besok maw dftr skul n kelas ag . . mana maw pilih ea?? 4Sains atau Ekonomi??
bingung . .
blog lagi satu mcm . .saia maw edit x dpt . .makin begila pulak . .xpalah . .nti law ada masa saia pegi gak kasi pulih blog ne . .huhuu . .
Asrama atau Luar . .mana maw pilih ya . .law asrama ada yg xbest . .luar pun ada jga . .xtaw la mana mok pilih ne . .
ne jer lah update tuk ari ne . .otak da kosong . .tq 4 follow me . .tq3 . .kamsahamnida . .:)


Older Post | Newer Post